Att ta ett beslut

Har funderat, funderat och funderat..jag ska nog ta ut min kära läpppeircing. Jag älskar den, men den är något jobbig! Har haft en ganska för lång stav innan och tog mod till mig och bytte till en kortare, som satt skitbra. Men det var inte lite jobbigt att byta den med mina (nu)långa naglar. Världens sämsta var att jag "tappade" den första dagen på introduktionen. Yes, med några öl i kroppen försökte jag få i min vanliga långa stav och fick inte igenom den, drför gjorde jag ett nytt hål. Men det sgs ju att den ska kunna växa igen supersnabb, vilket r ett problem när jag ska till tandläkaren nästa månad och måste ta ut den...Vill jag ha en igen sen igen, in the future, så är det ju faktiskt bara att göra en ny.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0