Up's and doooown's

Som sagt var det upp tidigt, hade därefter en supermysig frukost med Malin. Sen drog jag ner till skolan för att få lite plugg gjort och det gick sådär...så jag traskade till stan istället och shoppade kläder till den Halloweensittning jag ska på i Jönköping på onsdag. Tror jag har hittat min outfit faktiskt och vad ska jag vara? Jo, ett troll. Varför? Det kändes bara som en bra figur att klä ut sig till med många variationer.

För en stund sedan fick jag också reda på min (superjobbiga och superviktiga) tenta, som visade sig vara ett
IG, en halv poäng mer än förra gången. SKIT! Men jag var någonstans beredd på det men det kändes ju helt okej när jag gjorde den, det är väl det som gnager mest.

Men glad är jag ändå, för att jag haft min pojkvän här, jag fick hämta ut mina beställda H&Mkläder, jag ska festa på onsdag och dessutom ha helhelg i Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nawh stackare, vad typiskt :( men du, det löser sig ju alltid! söt som socker är du med, hjärtat! PUSS LOVE

2009-10-26 @ 22:41:58

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0