Matriella ting

De stoppade verkligen mitt i en låt med reklam, dumma Sportify. Sitter som vanligt och trånar efter saker jag vill ha, den ena saken är en grej jag velat ha väldigt länge och den andra saken behöver jag nog väldigt snart.

Jag vill ha en Systemkamera. Jag gick foto på gymnasiet som i och för sig är massa år sedan, känns det som, men nu börjar jag bli riktigt sugen på att fota igen. Eller egentligen ha möjligheten till att kunna fota bra om man vill det. Har ju en liten Canon IXUS (min tredje) som fungerar alldeles utmärkt och det är en av de saker jag äger som jag inte hade kunnat vara utan.


Kommer från Elgiganten

Och den andra önskan är en ny dator. Jag vill ju hemskt gärna ha en Hp Pavillion, som denna över och med det übersnygga mönstret hade jag inte tackat nej.

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jaa, grisarna är så söta ^__^ <3

skulle ju aldrig sätta den i en handväska, haha.

skrev det med en nypa salt, som ingen verkar fatta ;)



ska vi lägga till varandra på bloglovin? ^__^ <3

2009-10-09 @ 11:55:39
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:)

2009-10-09 @ 13:03:22
URL: http://karinolofsson.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0