Kusin vitamin

Varför har jag fortfarande ont i halsen?? Skumt, för hade ont på samma ställe förra veckan, sen försvann det nr jag var i Göteborg men när bussen rullade in i Borås kom det tillbaka. Men jag har hllt i mig massvis av c-vitamin nu på morgonen så jag hoppas den tar hand om "viruset".

Idag ska det pluggas, klippas, städas och packas. Längtar! Till Halmstad, familjen, hundarna, att få träffa älskade Hannah och den fina tatueringen som ska göras på onsdag. Är faktiskt inte så nervös ändå, men jag vet att när jag varit med Hannah innan så har nog mitt hjrta slagit nstan lika hårt som hennes, trots att jag inte har gjort någon utan bara kollat på. Spännande!


Morgonen startar med c-vitamin och Facebook.

Kommentarer
Postat av: M A L I N

Haha, syftade på håret!

idag smäller det = idag händer det :P



Hoppas det blir bra i alla fall!

2009-10-12 @ 10:50:57
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: Hannah

JAG LÄNGTAR SÅ JAG NÄSTAN SPRICKEEER! :D fan vad det ska bli roligt att se dig! IIIH! puss love!

2009-10-12 @ 16:55:14

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0