Sleeping

Lite väl dålig uppdatering känner jag, sorry för det, men har så otroligt mycket att göra och tänka på nu. Känns lite som att snart så kommer huvudet sprängas så akta er...nej, riktigt så farligt är det inte, bara lite mycket på en gång.

Behöver egentlgen inte berätta att hela dagen igår bestod av plugg...fick lite gjort iallafall. Senare så följde jag med Malin på lägenehetsvisning, tycker hon ska flytta hit nu!!! Men jag har nog aldrig sett en sån gammal spis, ugnsluckor utan glas?! Och sedan en sån där liten spak på sidan av toaletten när man spolar?! Dessa saker kan man ju rynka näsan imot men på något vis var den ganska charmig, men ska man köpa en lägenhet så måste det klicka och det gjorde det nog inte med denna. Keep on looking!

Ska gå om en timme ungefär, inte hemma förrens senast 18, lång dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill också ha en ny lägenhet nu.

2009-05-19 @ 21:03:26
URL: http://smultronet1.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0