Sunburn

Yess, i'm up! Fast det har jag varit sedan 8, skulle tvättat men tänkte att det nog var smartare att göra det på söndag precis innan man åker till Strawtown. Min bränna har lagt sig lite nu iallafall men ena sidan är märkbart rödare, ska försöka jämna ut den idag. Skulle skrivit mer på hemtentan igår än vad jag gjorde..blev typ ett stycke men idag ska det bli mer, det måste bli mer, vill bli klar!!

Igår var jag inne och snokade i H&M webbshop och blev helt fast i tre klänningar, som jag sedan också fick beställt:)

 



Inte helt fel va??!!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

nämen så fina!

2009-06-02 @ 10:21:32
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Hannah

Den rosablommiga är SÅ fiN! jag hade fan redan glömt att vi skulle ses, jag har verkligen inte hjärnan med mig :( men åååh vad jag längtaaart! :D och så snart det är! PUSS LOVE

2009-06-03 @ 14:17:51

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0