Tenta done

Så tentan avklarad. Vet inte alls hur det gick och jag har inga förväntningar alls, men det känns sjukt bra att ha försökt iallafall. Ja, snarare gått dit och ordbajsat lite, fastän du inte har en aning om vad frågorna handlar om för du har pluggat för lite. Men den är gjord iallall, så nu blir det presentation imon och hemtenta plugg idag.

Såg sista av avsnittet (dubbelavsnitt) av The Hills igår eller det är inte sista men det är det sista med Lauren. Gillar verkligen den serien, sååå mycket drama och att man kan streama den är super!



Nej, nu ska jag sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Elenore

Ja gör det! Om du hittar den.. Många har skrivit att de inte hittar den och att den kommer till affärerna v.24, men jag vet inte, jag hittade ju den så man kan ha tur;) Vart såg du sista avsnittet någostans?

2009-06-03 @ 17:39:37
URL: http://eeklind.blogg.se/
Postat av: Mathilda

the hills är bra! :D

2009-06-05 @ 18:22:41
URL: http://mathildas.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0