Duuu tar studenten

Jag kan nog inte beskriva hur mycket det har regnat i natt och därmed smattrat på fönsterbläcken så att man nästan blev galen. Nu har det ätits frukost iallafall och systern har åkt iväg på champangefrukost, här hemma blir det att göra sig klar och förbereda det sista. Innan vi åker till skolan och ser på att hon springer ut, så ska jag in till stan och skicka iväg en av klänningarna som jag beställde och handla lite.


Nu blir du vuxen sötnosen!


GRATTIS alla nu som tar studenten!
Ni tar studenten, ni tar studenten, föööör niii tar studeeenteen, fyfan vad ni ee bra!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Pust, visst känns det ändå lite skönt att den sista systern tagit studenten nu? nästa som tar studenten blir min minikusin eller typ mina egna barn :D underbart att träffa dig igen! PUSS LOVE!

2009-06-14 @ 10:49:35

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0