Hunddrömmar

Åh jag sitter och kollar runt på nätet. Jag ska sätta upp ett mål (ofta sätter jag upp massa mål, men det är väldigt sällan de genomförs) men mitt mål är att spara ihop pengar till en liten hund. En som jag kan ha med mig överallt, en som jag kan skämma bort och en som kan hålla mig sällskap i allt studerande. Mitt mål är tills nästa sommar, vilket kanske inte är så lång tid med tanke på en students ekonomi, men jag ska försöka och det är bra att det är en tid framöver då man verkligen kan tänka över hur mycket tid man egentligen har och sånt. Yeess, kan ju hoppas på verklighet.

Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

En mysig liten vovve hade inte vart fel :)



Ja, det är ju rätt smart. Just nu känns det däremot som vi har koll på det mesta men om jag kommer på något så ska jag säga till :)

Postat av: Perez..

vill också ha en hund, men mamma är allergisk. så jag satsa på en hund när jag flyttar hem ifrån :)

2009-07-28 @ 21:46:21
URL: http://perezj.se
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)

2009-07-29 @ 17:13:42
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0