Älskade Ixus

Vaken. Gillar inte min hals, den gör ont, typiskt. Men jag är stark, jag överlever. I natt har jag sovit och drömt väldigt intensivt, ni vet när det känns som händelse efter händelse kommer..man får liksom inte riktigt slappna av.

Jag är så fruktansvärt sugen på att börja fotografera. Har ju läst foto på gymnasiet och jag hat gått en kurs med photoshop, så jag kan ju lite hur man redigerar med. För när jag kollar runt på andras bloggar, åhh jag vill, vill,vill..ja, det är så kul att fotografera iallafall. Men har ingen riktig systemkamera och jag kommer nog inte ha råd med en den närmaste framtiden, men jag får låna min fina pojkvänns kamera litegrann iallafall. Eller så kanske man skulle satsa att använda sin lila Canon och göra häftiga effekter istället? Hmm, detta tas att funderas på.

Detta är faktiskt en av mina mest betydelsefulla och älskade prylar:

CANON IXUS 75


Älskar den! Har haft två innan denna, men i äldre versioner. Den ena sprack displayen på och det var för dyrt att lösa ut den efter lagning. Den andra "tappade" jag bort på en midsommarafton, detta grämer mig fortfarande för att så full var jag inte och jag använde den, så hur den försvann är fortfarande en gåta! (kan ju säga att Pappa inte var så himla glad, hehe) Och detta är nu min tredje, denna har jag faktiskt köpt sjäv och jag skaffade direkt försäkring på den när jag köpte den, hade nämnligen inte de på de andra.

Party är det ikväll, weeeiii!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma:)

2009-02-07 @ 12:36:49
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Anonym

Visst hade man inte :D säger det samma..



följ mig gärna i bloggkoll :)

2009-02-07 @ 12:38:37
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag fattar vekrligen inte heller vart tusan det tog vägen! Det är en av de absolut största mysterierna jag varit med om :) puss love

2009-02-08 @ 16:56:25

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0