Crazy sisters

Jag idag och senare:

  • Gjort korvstoganoff med ris, men på nått konstigt väster, så råkade jag lägga i en deceliter för mycket ris, så de blev halvklara och jag brände riset för fösta gången! Därefter luktade det popkorn..vet inte hur den kopplingen är till ris..
  • Har följt nyheterna super dåligt och fick reda på att en man blvit mördad bara en gata bort ifrån där jag bor.
  • Pluggat lite, med betonging lite! Har översatt en 16 sidor lång engelsk text i Google Translate, läst den och fattar ändå ingenting.
  • Ska om 1.5 timme inta soffan med en stor kopp te och kolla på Greys Anantomy som har premär idag och efter det blir det Dirty Sexy Money, som för övrigt slutade jättespännande förra veckan.


Min carzy syster som är i London nu och träffar min andra crazy syster! Så avundsjuk!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-18 @ 21:12:40
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: A -*

Svara gärna påhur gammal jag ser ut att vara på bilden i senaste inlägget:D (beroende på när du ser detta)



Hare chill ;)

2009-02-18 @ 22:36:37
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

vilken snygg bild!

2009-02-21 @ 09:23:00
URL: http://ampel.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0