Tråkigt att vara normal

Fint väder idag med, underbart! Hoppas bara att det håller i sig till måndag då hela introduktionen drar igång. Jag är fortfarande en aning stressad över den icke gjorda tenta som var i förgår, men jag jag börja sakta men sker inse att det kommer lösa sig på något vis. Just för tillfället så har jag bara min lägenhet i huvudet och jag vill bara ha nycklarna nu, så att jag vet att allt är på riktigt. Jag är nämligen en person som nojjar mig för det mesta, några exempel:

  • Jag tror inte fullt på att jag ska flytta, trots att jag glott många gånger på mitt kontrakt
  • Att fixa el blev en "stor" grej för mig då jag tyckte det var superläskigt att ringa dit
  • När jag tvättar så måste jag kontrollera ett antal gånger att jag verkligen har satt det på rätt program och temperatur
  • Jag kollar alltid ett antal gånger om mitt kort in till huset verkligen liger i plånboken, trots att jag egentligen redan vet det
Ja man kan ju helt enkelt inte alltid verka normal...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0