Snart natti natti

Nu är jag hemma eller det var jag för några timmar sedan, alltså tillbaka i Borås. Men nu är jag hemma från en kväll med Malin. Är trött men vill inte sova än. De har fest i det gemensamma rummet i studenthuset där jag bor, sjukt mycket folk och jag tror faktiskt inte ens hälften bor här.

Om 2 timmar och 40 minuter så är det tre veckor kvar tills jag flyttar, jag längtar. Inte för att jag inte trivs här för det göra till stor del, men nu kommer jag få min egna lägenhet som jag så länge har velat ha.

Så de föregående dagarna har spenderats i Göteborg och med älsklingen. Blev inget Liseberg men de har ju öppet ett tag till så vi ska nog hinna dit en sväng. Istället blev det bio och Büno. Den var kul, han är ju rätt störd faktiskt (haha) och annorlunda, men många många skratt gav den iallafall.


Kommentarer
Postat av: Catty

sv: nyttigt - och GOTT! inte alltid man hittar rätt i den kombinationen :) haha

2009-08-15 @ 19:17:20
URL: http://catty.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0