Sjunde dagen

Skönt att sova ut idag! Men konstigt nog vaknade jag upp och kände mig bakis, var väl en effekt av den veckan som har gått..men nu mår jag superbra. Idag blir det lite packning och sånt, sen ska jag ner till skolan då nysarna ska göra updrag ska bli mycket spännande! Kanske ska jag förklara dessa uppdragen. Det är så att alla nya studenter kan göra uppdrag som de sedan får poäng för av en Föz (en föz menas med de som de nya ska fjäska för för att få poäng, de kan även dela ut minuspong) sedan i slutet av dessa två veckorna så rknas alla pong ihop och en institution vinner. Hittills har de avklarat:  Sitta i morgonrock på ett cafe kl 9 på morgonen, arangerat en fotbollstunering, demonstrerat hur man sätter på en konom på en banan (detta på ica och blomsteraffär), kört kundvagn genom McDrive och lite till.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0