Om man ändå var någon centimeter längre!

Var tvungen att få in lite ljus i lägenheten för jag var levande död när jag vaknade (kan bero på att jag hade sjukt svårt att somna i natt och så hade jag mysko drömmar, som jag inte ens kommer nämna) så jag ska vinkla persiennen och då vips hoppa kroken ur, den man vrider med. Naturligtvis är jag nu alldeles för kort för att få i den igen, phtf!

Ska äta frukost nu och göra mig iordning för att sedan dra iväg till Malin och se hennes nya lägenhet (weeii) och det blir även lite fest ikväll.

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej

Allt bra?



nu e jag hemma från grekland..

du kan hitta bilder o filmer där i från..



men hoppas du mår bra o haft det bra..

kram

2009-08-09 @ 12:09:47
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hiihi jaa det är ett aber att vara kort men du har ju iaf olof som kan hjälpa dig emellanåt, fredrik är ju kortare än mig ;) jaa typiskt att vi gick om varandrea :( MEN SNART ÄR DET OKTOBER WIEEEE! :D fan vad jag längtar efter dig! puss love

2009-08-10 @ 17:15:49

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0