Nine in the afternoon

Jag vaknade nu! Brukar och har inte sovit såhär länge på hela sommarn, vissa kanske tycker det skönt och hrligt, men jag blir helt förstörd. En stor bit av dagen har redan gått och jag blir som en zombie resten av dagen, catching! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, jag vet att övningstentorna bara ligger och väntar på mig, får väl se när man knner för de (om man någonsin gör det).

På denna korta tid som jag har varit  Borås, så har jag hunnit dricka vin på en balkong, fikat på Tant grön två gånger, gått en promenad och shoppat. Men idag ska jag nog inte röra på mig så mycket. Nu blir det iallafall frukost.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag ville bara berätta att nu finns det massa olika berättelser (sanna) från läsare runt om i Sverige som tagit tid att berätta deras erfarenheter som mobbad, som mobbare osv i min blogg. Ta gärna tid och läs igenom dom och kommentera mycket gärna vad du tycker! emmaeriica.blogg.se



Vad tycker du om idéen att jag kommer att börja skriva om mobbing?



Hoppas du förstår texten :)



Tack!

Emma

2009-08-07 @ 14:36:59
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Hihi, ja det var ju lite udda att jag var uppe några timmar innan dig! :P

2009-08-07 @ 16:15:02
URL: http://www.malinh.com

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0