Mobilen golvet

Vilken dag eller natt och morgon rättare sagt. Pluggade som bara den på tentan i gårkväll och natt,men jag vaknade inte i tid..mobilen med mitt alarm hade ramlat i golvet och stängt av sig (när händer det liksom?). Jag försover mig aldrig annars, visstjag kan verkligen ligga och dra mig, men jag hatar att bli föresenad därav r tid viktigt. Jag ville verkligen försökt och nu käner jag mig en aning pressad till nästa tenta tillfälle, då denna tentan är grunden till andra kurser. Men alltlöser sig på något vis, jag kommer äga nästa tenta!

Idag har jag annars tagit det väldigt lugn och pojkvännen är på besök. Imorgon blir det djurparken för våran del och  det ska bli supermysigt!


Från förra året..

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0