Igår var det party

Godmorgon eller vad jag ska säga, vaknade för en timme sedan typ. Igår träffade jag Malin och kollade in hennes nya lägenhet, mycket fin!! Sen blev det fest på kvällen som från början var planerad med massa folk men för min del tycker jag det var nice med de vi var (blev alltså inte en folkmassa). Vid två-tre tiden bestämde vi oss för att gå hem och sa hejdå, jag gick 6 km(!!!!) inatt kom jag precis på nu, men då med sällskap såklart.

 

(Nej jag vet inte varför jag altid måste se så konstig ut, ett mysterium för mig med)

Snart blir det nog en promenix till Coop, vill ha goooodis! Sen tror ja att jag ska ge mig på att göra tacopaj ikväll.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0