God morgon

Morgon igen och jag är i full rulle med tvätten. Idag ska det göras saker, vare sig min hjärna vill eller inte, som ett exempel så har jag suttit och kollat på Ikeas webbshop i nu en timme efter lite nya prylar till lägenheten. Man hittar ju så mycket fint och snyggt, men jag undrar ibland om de bara designar upp saker bara för att. För jag menar egentligen så behöver man inte en topz-behållare, är rätt meningslöst egentlgen (och nu menar jag en som man fäster på väggen som har ett håll vid undersidan) men det finns så folk köper det. Allt för att det ska bli så "bekvämt" som möligt. Vi är konstiga vi människor. slutsats: jag har inte börjat plugga än men jag är påväg.

Fick en liten request om att jag skulle visa hur mina naglar ser ut nu och visst kan jag göra detta. Kan stolt säga att de har inte rivits på eller bitis på, nu under tre månader ungefär. Var och gjorde min livs första manikyr för nån månad sedan och då förstärkte hon naglarna med något väldigt starkt, så naglen blev superstel och just därför när jag retades med min pojkvän så slog handen i väggen och naglar bröts. Så nu har jag mest haft de naturella. De är även något kortare nu, då jag var tvungen att byta piercingsmycke.





Naturella och tråkiga, men snart ska färg på. Det är även ganska svårt att ta "snygga" bilder på ens naglar, men varsegod.


Kommentarer
Postat av: emelie♥

fin blogg :D

2009-08-17 @ 11:59:56
URL: http://emeliepeterssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar din blogg!

2009-08-18 @ 19:23:55
URL: http://emmmmagrahns.blogg.se/
Postat av: Sie

snygga, låt dme växa :)

2009-08-19 @ 18:08:15

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0