Fjärde dagen

Uppe tidigt, känns superbra och känner mig någolunda utvilad. Såg att imon (då jag har eller ska ha sovmorgon för aktiviteterna börjar senare) så ska den j*vla fastighetsmäklaren komma och gå igenom alla lägenheterna pågrund av nått fel med brandvarnarna. Men imon 9.30 why???? något bitter över detta. Idag börjar föreläsningen kl 9- 12 sen blir det väl hem en vända för sedan förfest och Miss li på Stora torget. Kan nog bl riktigt nice tror jag. Som förband kommer State of Drama, hade aldrig hört de innan sen igår, kollade youtube...



Gillar verkligen denna låten! Spelas tydligen flitigt på radion, men det har jag nog missat helt. Funderar på att filma lite idag med. Kollade igenom lite gamla videos igår och det är ju verkligen sjukt kul att ha. Har en del från gymnasiet och sånt. Nu ska jag äta upp min frukost, ha en bäst dag!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

lokalmusik som gäller nu då? ;)

2009-08-28 @ 00:04:29
URL: http://www.malinh.com

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0