Femte dagen

Ja, jag är uppe, fastän jag borde sova och ha sovmorgon. Men hellre vaken när de ska kolla brandvarnaren (som är en meter från min säng) än att ligga kvar och dregla på kudden liksom. Var nog hemma vid halv ett i natt. Gårdagen bestod av förelsning, förfest som började 16 med massa skitsnack, dricka och kortspel. Kl 19 drog vi till torget och kollade in State of Drama (I like) men Miss Li struntade vi i, gick tilbaka till festen istället. Vidare blev det pub vid elva, var inte där så länge..tappade bort alla och då var klockan lite över tolv och jag blev erbjuden skjuts hem. Man tackar inte nej till skjuts med bil om man har gått (alla de mil) så mycket som jag gjort denna veckan. Men det var vldigt lagom ändå. Trots drickandet igår, är jag inte alls bakis, superskönt.





Det var bilder från gårdagen det. Nu ska jag slappa en hel del, vänta in fastighetsskötaren och sen pusta ut. Senare i eftermiddag blir det att förbereda för sittning ikväll.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0