Den ska handskas med våld...

...jag har försökt ett antal tillfällen att byta ut min läpppeircing men har misslyckats då jag nu har långa naglar och att kulan har suttit som gjuten. Men idag med lite nerfilade naglar och en unns våld fick jag bort kulan. Nu har jag en mycket mer passande stavlängd till min läpp och den sticker inte ut och den kan omöjligt fastna bakom tänderna. Det ända jag ska ha lite koll på nu är (iom att jag använde drastiska åtgärder, så blev läppen något svullen) är att smycket inte sitter för tight, man vill INTE ha en ingrodd peircing i läppen, big no no!

 

Kommentarer
Postat av: mia

jag skulle vilja se hur naglarna ser ut nu, de var ju superduperfina sist på bilderna :)

2009-08-16 @ 23:54:14

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0