Åttonde dagen (mellaninlägg)

Det är så tråkigt att sitta hemma när andra har kul, vill med men kroppen säger ett stort fett NO! Men jag ska försöka ta mig ner imon iallafall, får bara ta det lite lugnt. Och vet ni vad som mer händer imon?? Jo, det ska jag berätta...jag ska hämta mina nycklar till lägenheten! Mycket spännande! Är lite nervös men oj vad jag har längtat efter denna dag och ännu mer till helgen. Kommer bli asnice och jag ska fota den imon med så här kommer garanterat uppbilder, senare imon eller på onsdag.

Snart kommer jag lämna denna korridor...

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: hihi visst är han ^^, oj jag vet inte riktigt hur stor han är, jag kan gissa på ungefär 25 cm och jag köpte han på en affär som heter akvarium hobby :)

2009-08-31 @ 18:06:39
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0