Veligheter

Jag kan då aldrig bestäma mig...innan så vill jag ha kort hår och bara för ett litet tag sedan beslutade jag mig för att spara till riktigt långt som jag ha velat ha väldigt länge och nu vill jag ha kort igen. Det jag känner är att om jag inte klipper kort nu, så kommer det bli allt svårare sen när jag bara får längre och längre. Det som händer med mig när jag har långt hår, är att jag blir som besatt nästan...det ska ligga på ett visst sätt osv. Dessutom så blir det gärna att man sätter upp det, vilket jag har tröttnat på att göra och skälet till att jag gör det är ju att jag inte orkar fixa till det. Ond cirkel helt enkelt. Sammanfattningsvis: Jag drömmer om långt hår men jag orkar inte ha det.

Jag tröttnar så fort och vill ha förändring direkt, det är felet.



Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

på lookbook :)

tack detsamma!

2009-04-10 @ 22:13:57
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: M A L I N

är lite sugen på att klippa mitt med faktiskt..

2009-04-10 @ 22:32:45
URL: http://www.malinh.com

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0