3-year-day

Igår var en härlig dag. Vi började med att åka till Ikea, där vi kolla runt lite och åt cheesecake. Sedan tog vi det lungt, provade på att göra potatissallad och till det blev det serverat fläskfile i ugn och till det drack vi rödvin. På kvällen blev det bion "Slumdog millionaire"" lite annorlunda, men den var verkligen sevärd. Den handlar om en kille som vinner pengar i Vem vill bli miljonär och så måste han berätta om hur han vet svaren...se den!

Denn kommande veckan så har jag föreläsningar varje dag, det är lite segt...men jag ska försöka träna så mycket jag kan och så får man ju vänta på samtalet om man får jobbet eller inte. Det jag funderar mest kring det nu är, hur länge det sträcker sig. Är det bara nu, nu och sommaren eller obestämt?!



Nu ska jag få i mig lite frukost och om några timmar blir det att resa tillbaka till Borås.

BTW så är det vår 3-årsdag idag, I'm sooo happy!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: ja, visst är det gott med cheesecake :)



åh, grattis på 3årsdagen! :D

2009-04-19 @ 19:31:09
URL: http://cordell.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0