Zombie

Idag är man ledig egentligen och imon med för den delen, men vem hinner ta det lungt? Ska ner till skolan om nån timme och arbeta, så allt blir klart nån gång! Kul att jag igår fick en feberattack (en rejäl sådan) och att min hals har börjat göra ont, så eftermiddagen igår kan sammanfattas, mig som en zombie. Hängde inte alls med i workshopen... Så nu har man arbetet till fredag då det ska redovisas med, en rapport till tisdag och sedan på torsdag så startar en ny lab....Jag vill vila! Men bortsätt från att man har tusen saker att göra samtidigt, så känns det rätt kul, blir ju bara roligare när du verkligen kan och blir mer insatt, så jag tror faktiskt att detta kan vara den rätta utbildningen :D

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0