Feel so small

Uppe tidigt idag, trycker om det, då kan man verkligen bara ta det lugnt, käka frukost and just chill. Sitter är framför datorn i mammas gamla pyjamas som är alldeles för stor, men som är lite hemma liksom. Samtidigt som jag sitter här helt ofixad, i pyjamas och känner mig sjuk, så sjunger Pussycat Dolls på MTV och man känner sig så liten på något sätt...Idag är det LAB-start, ska bli intressant och se vad det innebär, tror att vi ska kartlägga en verksamhet och sedan redovisa hur den fungerar, kan bli kul. Men jag vill bli frisk! Känner mig krasslg, så att man bara vill ligga nerbäddad i sängen hela dagen, men det går ju inte. För det första så är jag inte riktigt så sjuk och dessutom så missar man ju en massa och gör man det så blir det ju massa jobbgt, så sängen får vänta tills eftermiddagen istället.

Igår var jag och Malin på NetonNet och kollade runt, så mycket skoj det finns, vill ju bara pilla på allt. Vi har bland annat blivit helt kära i denna sötnos


Kan väl säga att det är en mindre variant av en laptop, vill ha, vill ha, vill ha...Kostar mellan 2000-4000 beroende om du vill ha Linux till eller Windows. Och till denna så följer en en rad av program och du kan enkelt spara filer på ett vanligt minnes kort. Den har webbkamera, mikrofon, högtalare och massa annnat (om någon fakta skulle vara fel, så ursäktar jag detta, men del av det ska finnas iallfall)

Nu måste jag börja göra mig iordning

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0