Drömmar borde vara fria från pluggtakar

Sitter och surplar te, älskar te, man borde köpa mer lös te på någon såndär exklusiv tebod. Men jag antar att Earl Grey ligger närmare en students budget. Snackade aldrig med Hannah igår heller ochdet känns lite som om vi kommer gå om varandra idag med...För idag så har jag redovisning om hur man lånar en bok, intressant? Känns som det sitter iallafall,  vaknade tre för att snyta mig och då hade jag massa utlån i tankarna. Sedan, ovanpå detta, så har jag en föreläsning och sen kan jag ta mitt pick och pack och åka ifrån Borås mot Göteborg, för att sedan inta Halland. Så vid åtta ska jag träffa tjejerna och öva på presentationen. Fullspäckad dag alltså, 8-15 ouuppidoo....Måste påbörja den ofantligt roliga Workshopen som ska vara klar tills på tisdag med.

Igår var det Party i korridoren (som jag inte var närvarande på) kan jag säga, mina grannar älskar verkligen I'm yours med Jason Mraz. Så även om festen var mitt imot min dörr så gjorde det ingenting, Mraz är ju bra jue! Men det blev lite svårt att finna ro till sömnen, speciellt till alla dessa gående klackar och tjejsnack. Men jag ska väl inte vara sån, jag hade inte velat höra hur jag låter när jag har alkohol i blodet. Bor man i en korridor så gör man och här kommer inte sättas upp några löjliga klagomålslappar.

Ha en bra dag, så hörs vi från Halmstad!


Kommentarer
Postat av: H

HÄJ! ja jag råkade ringa dig, det var inte meningen att stüra om du hade din fina redovisning som jag hoppas gick finemang! Men du jag ringer dig på min sena rast som jag har typ vid åtta tror jag :) Puss love

2008-09-26 @ 11:13:09

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0