Vad hade du gjort?

Det är så svårt att gå upp när klockan ringer, vill soooooova! Men ingen ro och ingen vila....Sitter här just nu med min mudmask och ska dricka mitt te. Även om det är svårt att gå upp så är det så otroligt skänt när man gjort det och att du vet att du har många halvtimmar att bara slappa och vakna med. Imorgon är der vår första redovisning, lite nervöst, men vi får föhoppningsvis klart vad vi ska säga, idag.

Tänkte igår på vad jag hade velat göra med mitt utseesnde om jag bara skulle önska, utan att tänka efter. Kom fram till att jag nog skulle klippa håret kort (för man kan ju tyvärr inte klippa håret långt och hårförlängning hade inte fungerat på mig), som i förra inlägget. Jag hade velat peirca mig i ögonbrynet, har tänkt på det sedan jag peircade mig i läppen. Kanske fick lite inspiration av tjejen som skulle peirca sig efter mig, hon hade en mouche och skulle göra en i ögonbrynet. Det sägs dock vara det mest smärtsama stället, men det går ju så fort. Nu är det inte så att (särskit för er som inte vet vem jag är) att jag har inte en stil där peircingarna blir en  "attityd accessoar" utan jag vill ha det för att jag tycker det är sjukt snyggt och allt hänger ju på hur du bär upp dem med din stil. Så det behöver inte se så hårt ut som det låter. Kan ju erknna att jag även idag är förvånad att jag verkligen satte en kula i läppen. Brukar säga att jag ska göra saker och jag tänker på dem i evigheter men planerna brukar inte slå in, men denna gjorde verkligen det och jag ångrar verkligen inte det!



Nu ska jag slappa runt lite till, för att sedan göra mig iordning.

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0