Snart ska jag iväg, igen...jag bor i en kappsäck

Nu har jag varit duktig och skrivit på Workshopen, ska försöka få in den idag, hade varit sååå skönt. Det blev lyckat hos frisören, jag berättade om mitt förra besök och hon såg direkt vad jag menade. Hon tyckte att frisören i Borås hade klippt jättekonstigt och det tyckte ju jag med. Så hon klippte till det, så nu är det lite kortare, men det är så skönt, slipper bry sig så mycket liksom, ska dock bli intressant och se hur det ser ut efter en tvätt, för just nu så är det jätteplatt.



Älskar min minidator! Bra färger ändå för att vara en webbcam...Ska nu gå och packa för att sedan åka till Göteborg. Känns som om jag baar flänger runt hela tiden, men jag är van....


Kommentarer
Postat av: Hannah

vad söt du var gumman :) jaa jag håller nog med om att det var bättre denna gången :) men som du säger, ditt självfall syns ju inte nu :) puss loooove

2008-09-29 @ 18:00:01

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0