Regn gör en ynklig

Det är stora mörka moln på himlen och det regnar, jag har en jättetung bag som jag ska konka på till stationen, inge kul! Är i och för sig inte förrens nån timme, men brukar man ha tur? Har iallafall skrivit klart rapporten, vet inte riktigt om den blev bra, men känner mig ändå ganska nöjd. Nöjd är jag även med mitt hår, det är så otroligt skönt. Men samtidigt (såklart) när jag kollade på vakna med th voice i morse så ser man Elin Kling med hennes hårsvall och man kan ju bara önska, men orka ha tålamod till att låta det växa så länge....

Är fortfarande krasslig, jag förstår inte varför det inte ska gå över? Det är typ många som har eller har haft luginflammation, ofta flera får det samtidigt?! Det jag önskar mest i världen är att farfar hade fått slippa den, så han slapp vara sjuk och vara inlagd på sjukhus. Det hade gjort mig gladast i världen....

Nu ska jag iallafall peppa mig till att åka om nån timme och förbereda mig på att bli blöt, tjurig och ynklig. För att sedan komma hem och behöva tvätta för att man varit för lat och inte gjort det innan...blhäää

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0