Information, vad är det?

Hemma från skolan nu, skippade grillningen eller jag får väl se, blir man alltför uttråkad så så kanske man går ner en sväng, men alla ens klasskamrater har ju dragit hem så.... Har varit en bra dag, lite föreläsning om presentationsteknik, rätt så segt, men jag antar att det var lite nyttig fakta man fick. Man är ju inte direkt världens största fan av att redovisa, men jag kan nog inte riktigt undvika detta, tyvärr...Sedan drog jag och Malin och käkade på Jensen Boefhouse,massa gott! Sedan lite koll i butiker och sedan första föreläsningen om informationsteori, rätt så intressant men blev man klokare, nej inte alls, kan du säga rakt ut vad information är, hur förklarar du det? Nej, precis inte det lättaste att sätta fingret på, kändes lite som om vi satt på en filosofi lektion...

Får väl se vad eftermiddagen har att erbjuda,ha det fint!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0