Fattar inte

Äter frukost nu, börjar om 1 timme och 58 minuter...Varför uppe så tidigt då? Ja, kan bara säga att när mitt hår är nytvättat så behöver det lite tid på sig. Sitter och funderar lite över om denna ubildningen är rätt för mig, tror alla egentligen, slås av den tanken när de böjar högskolan. Allt verkar så svårt, jag sökte denna utbildningen utan att egentligen veta vad den handlade om jag visste typ att den hade med datorer att göra och viss design. Ett system som jag innan trodde var helt datorbaserat, menar de är ett system, tex. kroppen osv. Ja, jag vet inte, jag tror att jag känner så här för att jag inte riktigt förstår vad allt riktigt handlar om än. Det är ju inte så att jag ska sluta, tror bara att jag måste komma in i det. Som tjej så över analyserar man ju allt och allt måste hända nu. Känner bara att, ska jag läsa och studera detta, så ska jag bli grym!

Aja, måste äta upp nu och välja klder, nnu ett dilemma i en tjejs vardag...För övrigt så går jag från 9-15 idag och senare är det grllning.

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0