.....

Sitter här och hostar så att det känns som om hjärtat ska explodera och min näsa är förtillfället en vattenkran med tjockflytande vätska. Men måste skriva på rapporten, men jag börjar faktiskt få lite grepp nu, så lite börjar bli rätt intressant men en annan del bara suger. Känner bara, om jag får in den så är jag nöjd, jag är faktiskt sjuk. Kul att personer som ringer mig tror inte att det är jag för att jag låter så konstigt. Försökte sjunga med i en låt innan men jag gav upp...hade varit rätt kul att sjunga singstar med denna havlfungerande hesa rösten som tappar ord dock...


Kommentarer
Postat av: Hannah

usch stackars lilla gumman, jag hoppas att de tinte är lunginflammation och att det blir bättre snart! puss love

2008-09-14 @ 23:56:26
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0