Bitter

God morgon eller det skulle vara det hade jag tänk mig iallafall, men inte.  Trodde att jag höll på att bli frisk nu, men det vill inte min kropp. Vaknade upp med jätteont i halsen, antagligen så får man halsfluss på allt, kul...så det finns altså en risk att jag tappar rösten till redovisningen, suger! Inte nog med det, min varannan-månads-magvärks-helvete är påväg, som ni märker så är jag något bitter, men jag vet att jag lite får skylla mig själv, jag har ju inte tagit det lungt fastän jag har varit sjuk och går på massa medicin, men när hade jag haft tid med att vara hemma då? Nej precis!

Ska iallafall till skolan 9 idag för att jobba på labben och sedan är det Workshop i tre timmar, som är en del av examinationen, så kan jag vara hemma idag? Nej inte det heller!

Hitills HATAR jag denna veckan, kan den inte bara ta slut?!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0