Mörkrädd

Jag kom på att jag har inte haft en enda färsk grönsak i min lägenhet någongång (wokgrönsaker räknas inte, den påsen har legat här länge..) under min vistelse här. Det är kanske därför jag blir sjuk och aldrig blir frisk igen...

Jag är inte mörkrädd, men jag har fortfarande på tvn (oftast) är jag somnar (tycker tysnaden är lite läskig liksom), Igår så stängde jag den och så började jag drömma mardrömar och det var så verkligt. Ni vet hur det är, man vill så gärna vakna men det går inte få upp ögonen. Iallafall, jag var i min lägenhet, i min säng, min tv var avstäng och jag får för mig att någon är i lägenheten, för jag skymtar det i nån icke-existerande spegel. Jag försöker väcka mig själv genom at nypa mig, men jag är så trött att jag inte orkar röra händerna, så jag försöker bita mig i armen istället. Sedan kommer något mellan stadie, där jag inte vet var jag är eller om jag är vaken, sen vaknar jag, sätter på tv och har på den til jag vaknar nu på morgonen. Jag vet, skumt...

Idag går jag tlll 12, egentligen så skulle vi bara haft en halvtimmes skola idag, men de tyckte väl att det var för lite så de släger in en tre timmars föreläsning med, med en föreläsare som få står ut med. Okej, nu börjar man vänja sig vid tonläget, jag vill inte!! Sen ska jag hem och få skrivkramp, igen. Har typ hälften kvar nu, så det känns helt okej, själva delen i kursen tycker jag faktiskt inte är så ointressant, men boken gör ju allt till döden..


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0