Godbitar

Jag har hunnit med en massa idag, men jag har inte böjat plugga än, men ska seriöst göra det efter detta inlägg...Promenerade ner till stan innan och hittade några godbitar inne på Gina Tricot:






BTW: Är inte min hängare den coolaste?!

Har också gett mig på att laga Laxgryta med annanassalsa, från den Hemköpreklmen som gå på tv: http://www.hemkop.se/showdoc.asp?docid=501&channelitemid=447787 Den hade en ganska speciellsmak, men den var jättegod och för er som tvekar på salsan (jag tyckte det var en konstig kombination först) så känner man inte av den så värst mycket. Prova!


Nu ska jag ta tag i mig själv och försöka börja plugga och när det blir paus, så ska jag göra cocosbollar, gott va?

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0