Lost

Jag är uppe innan "Vakna med the Voice", händer inte ofta ska ni veta..usch, känner mig helt slut idag. Igår var det miljonvis av minuter som jag la ner på att skriva och läsa, så när jag skulle lägga mig var jag helt upp varv, Men sen intog jag sängen vid 23.34 snåret och gick in i dvala, helt slut! Så känner mig lite squashi i hjärnan och undrar hur man ens kommer orka morgondagen. Jag känner mig lite osocial för tillfället och alla mina tankar är nu endast riktade mot tentan, sen efter den så ska jag ta itu med omvärlen. Ni som inte vet, så är detta min första tenta och alla ni som har läst ett längre tid på högskolan vet att i början så gör man typ allt för att klara av det, köper alla böcker och pluggar som en dåre, så döm mig inte....Ha en bra dag allihopa, detska ja försöka ha :)



Sugababes - Too lost in you

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0