Min hjärna sprängs

Är nyduschad och sitter här med en känsla av förvirring. Så otroligt mycket att tänka på, frafar som ligger på sjukhus, skolan med alla dessa arbeten och massa massa annat. Igårkväll skulle jag pluggat men hade ingen motivation alls och sedan blev det diskussion som varade tills ja var tvungen att sova. Kom man fram till någon vettig lösning då? Nej, inte egentligen, men det kändes bra att prata, även om vi gjort det så många gånger förut. Allt löser dig.

Idag är det lab och vi får väl se hur den går,  har ingen aning om vad och hur man ska göra, vet uppgifterna men det är ett program vi aldrig använt förut och enligt läraren så ska vi inte få någon hjälp alls heller.

Vet inte vad jag ska göra i helgen, kanske en plugghelg hade varit bra. Inte särskilt kul men det hade vrait bra att avklara lite. Får väl fundera på det...bara för att vi var lediga måndag och tisdag så ä denna veckan helt kaos, redan torsdag liksom, snart helg.

Känner mig lite dämpad,lite såhär.....



...... så jag får nog ta tag i mig nu och peppa mig lite för en låååång skoldag.

CiaO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kommit på vem jag ska vara på studentfesten! jag ska vara hades och ha blått hår!!! haha:D ingen peruk utan sånt färgsprej, om det går:D muhaha

2008-10-02 @ 13:09:14
Postat av: Hannah

Ibland är det såå jobbigt att plugga, det är rätt skönt att jobba för då är man ledig när man är ledig. Trist att höra om din farfar, du vet att det bara är att ringa om det är nåt :) Fast det kan ju gälla vadsomhelst klart :) puss love

2008-10-03 @ 13:07:23

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0