Trött på att tänka

Hemma i Halmstad och det är faktiskt lite mysigt, men det hade varit bättre om jag gjort det jag faktiskt har att göra, nämnligen att skriva klart rapporten, istället för att slöa. Men ska skriva lite till sen räcker det för idag!

Jag fattar inte varför jag ska analysera allt, känner mig lite tjatig...men egentligen så är det bara för att jag vill att allt ska fungera så bäst som möjligt och jag vill inte grubbla över saker. I och för sig så kanske det är jag som ska ändra mig, men jag tycker ändå någonstans att jag har rätt, ja vi får ju se vad som händer. Jag tror och vill att det ska bli så bra som det kan bli, inget är perfekt det vet jag men ändå. Blir så trött på att jag tänker så mycket, men antaglige så är det bara en period som jag kommit in i...flyttat, börjat högskolan, plugg-är mitt liv numera, träffat folk och allt sånt...Allt kommer lösa sig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är ju så det blir ibland, men det går över gumman. Du kan alltid ringa till mig, det vet du :) puss love

2008-10-17 @ 11:00:08

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0