Remember when it rains

Det är så skönt att det är lördag, planer för idag:
  • Gå ner till stan och besöka trevliga butker med rea-skltar
  • Kanske göra cocosbollar eller bullar
  • Plugga på redovisning och tenta
Sjukt vad mycket man kommer på att man vill göra, när man vet att man borde göra annat, exempelvis till tentan. Jag funderar ju t o m på att dammsuga...Lite shopping får rätta till de där felplaceade hjärncellerna! Känns som det kan bli en bra dag ändå.

Åh, igår så skickade min pappa MMS på mina gamla jobbarkompisar, där de så fint posade, jag saknar faktiskt dem. För när man jobbar så, på ett relativt litet företag så blir man ju en slags familj. Alla har olika roller, alla har åsikter om alla och man kommer bra överrens med många och vissa inte alls, någon ska alltd veta bäst, någon tar inte plats alls...Så jag saknar väl inte jobbet så,men människorna och den känslan när man kommer till butiken inann den har öppnat (fråga mig inte varför) och den rutinen man hade. För nu har man ju knappt några rutiner alls, alltid olika uppgifter och olika scheman.

Måste bara tilägga att isbjörnen är nog ett av de sötaste sjuren ever.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0