Pappkassar går sönder i regn

Slutade vid tolv idag, efter att ha haft vår första It & affärsnytta-föreläsning, verkar sådär. Så himla mycket att ta in bara, så nu ska det labbas och rapportskrivas. Detta ska vara inne om en och en halv vecka, det ska självklart redovisas med..... Bitter? Nej, inte egentligen, det är rätt kul faktiskt, men det blir så mycket på en gång, man hinner ju knappt andas! Efter skolan så var det hem, med otroliga skavsår av mina nya skor och sedan iväg och handla. Självklart pisseregnade det när jag skulle gå hem, så jag blev dygnsur och kassen gick sönder. Ha iallafall varit massa duktig nu, ha lagat mat och gjort matlådor :D

Nu ska jag nog sppa lite, kanske börjaså smått med rapporten, vi får se, inget ansträngande iallafall!

CiaO

Kommentarer
Postat av: Zara

Helloo....ge mig din msn så jag har den...du kan ge mig petras också :D eller så adda du mig: [email protected]! ps. Imron ska jag upp asaaaaatidigt för ska ju köpa studentbiljett. så typ vid sextiden får jag gå upp och vara där halv sju:P IMORNBITTI:P

2008-10-01 @ 19:12:37

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0