Lilla Gullifjun

Redovisning idag, tror det ska gå bra men man är inte helt hundra på vad man ska säga och då blir man ju genast nervös Men vi ska nog klara av det, vi ska egentligen bara berätta om Titanic....

När jag skulle gå och lägga mig igår, så började jag se på kanal5 där Jamie Oliver hade ett program om hur kycklingar/höns behandlas, från födsel till slakt. Jag blev helt fast...Han visade i studion hur höns som lever inomhus trängs i burar (det visste man, men att de var så många?!) Jamie visade även att man kunde se på "den köpta" kycklingen om den hade fått brännskador från att ha trängts i burar med avföring, han till och med dödade en kyckling (ingen liten gul, utan en vuxen) inför publik...Ja, jag blev helt fast, var bara tvungen att se klart. Jag ska absolut kolla mer på vad för kyckling jag köper hedanefter.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas redovsingingen gick bra :) puss love

2008-10-27 @ 15:54:33
Postat av: Zara systern + åpetra

hallå vad e det för bild med allt hår i ansiktet?? ;) vågar du ionte visa ditt fiina jag ellör!!!! haha petra says hello! när kommer du hem nästa gång? pööss

2008-10-27 @ 17:09:23

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0