Knock krasch boom

Känner jag mig redo för tentan? Vet inte än, just förtilfället är jag bara ruskgt trött. Skulle ju vara utvilad idag hade jag tänkt, men i och för sig så är man väl alltid trött på morgonen och sedan så hade jag två nattgäster som ville hälsa på.  I Borås så är det mycket vanligt at man super på en torsadag, så då vatt det ju utgång för vissa...Halv tre i natt hör jag hu det knackar på dörren ch hu det ringer på telefonen (hade en känsla av detta innan jag la mig, att det skulle bli så så jag hade varit smart att låst dörren)Jag klär på mig och där står mina grannar...Så när de sen gått iväg så hade jag ju bara två timmar att sova kvar, så nu är jag massa tröttig!

Hoppas den går bra...wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Lycka till! Hoppas det gick bra :) Ring om du har tillfälle, om du vill såklart :) puss love

2008-10-31 @ 08:20:53
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0