Heart

Det förvirrar huvudet när det nu är ljust när man vaknar, man tror man är jättesen, men icke...Redovisningen gick jättebra igår och jag var inte ens nervös, vi jättebra respons med, kändes skitbra. Nu är det bara tentan kvar, jag känner nu att paniken börjar krypa fram, har inte haft den känslan innan... Malin och jag ska plugga stenhårt idag iallafall, systemteori står på schemat, ouppidooo!

Igår diskuterades det massor igen, men igår kändes annorlunda. Jag känner mig lättad och glad liksom och det kan låta konstigt, men jag fick höra det jag ville höra, en liten enkel mening, men den gjorde mig jättelad. Längtar...





(Svar Zara systern + åpetra: Jag vet inte när jag kommer hem nästa gång, nångång i november tror jag :D Och jag gllade faktiskt bara den bilden, är inte riktigt nöjd med layouten än men den får duga sålänge...Petra jag tycker du ska skaffa en blogg, så jag kan hålla koll på dig och vännerna i London, hade varit jättekul!)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh det känns som det är tusen år sedan vi talade, men jag vill inte ringa och störa... Du kan väl ringa när du känner att du pluggat klart lite eller tar en rast eller nåt? puss love

2008-10-28 @ 11:01:02

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0