Hatar telefonförsäljare!!

Jag vet inte vad det är som håller på att hända men min stackars mobil, men den bombaderas bokstavligen av mobilförsäljare. Jag blir galen!! Nu ringde det ett 09nr och jag orkade bara inte svara så mamma tog det. Det var någon som påstod att jag köpt en video och hade fått uppgifter på detta, så mamma skäller ut denna personen, för det hade jag ju inte. Nu i efterhand vet jag att det var radiotjänst som troligen syfteade på boxern, men varför säger de video då??!! Men nu har jag anmält tv-innehav iallafall, råkningen kommer om 10 dar, härligt! Men video?! Fattar noll!

Så ni övriga försäljare, sluta ta er tiden att ringa mig, jag kommer ändå inte svara!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Usch vad jobbigt kära vän, men du kan ju anmäla dig till Nix. Vet inte helt säkert hur man gör med mobil men gå in på www.nix.se och så fattar idiotförsäljarna att de inte ska ringa till en. Det är så jävla irriterande, jag har nopg bara haft turen att slippa dem, peppar peppar. Hade iaf nix på hemtelefonen när jag och elias bodde ihop (vill inte skriva ut adressen), skiiitsmidigt. puss love

2008-10-20 @ 11:21:55

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0