Göra ingenting

Igår var det galet, men sjukt kul! Började med att jag och Malin drog på förfest, där vi drack en massa och sedan åkte vi in till staden (på lite olika sätt), vi gick till Swing som var sådär kul, var inte alls mycket folk. Sedan kom min granne ner och joinade oss på dansgolvet, som vi sedan också lämnade för efterfest . Efter efterfesten gick vi hem, men otroliga skavsår på fötterna (tack, Malin som så snällt bra mig på ryggen en liten bit). När vi kom hem så mötte vi två grannar och det vankades efter-efterfest, med makaroner och köttbullar, även massa blåmärken på kroppen. Så partyt slutade vid fem på morgonen och vi vakande ett, då var det dax att dra sig ner till skolan och plugga. Där satt vi till halv åtta och sedan bev det hemgång och kycklingrulle....så det var gårdagen, natten, morgonen och min dag. Nu ska jag bara göra ingenting....

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0