Brain

Wohooo, tentan av klarad! Hur detgick, vet jag inte riktigt men jag skrev och skrev och skrev, så några poäng blir det nog allt. Är trött och ikväll blir det vara slappigheter med tv, men har inget godis, orkar man gå till Coop? Om jag gör detidag så slipper jag imon i och för sig...Måste ju ha lite gottigt, nu när jag inte har något att göra och är ledig för en gångskull:) Har köpt kurslitteratur idag med, 700 spänn var detja och mer kommer väl. Har bland annat köpt en kognitiv psykologi-bok, där vi ska studera hur hjärnan fungerar, ska bli massa spännande faktiskt.



En lite kul bild, men det är ju inte detta vi ska studera såklart...Hade nog inte gått att studera killars hjärnor, de är allt för komplicerade.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah jaa den bilden är nog rätt sann ändå ;D Nu ska vi nog sova här, usch hoppas jag inte får det, peppar peppar. vi hörs imorgon gumman! puss love

2008-10-31 @ 23:51:35

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0