Lista

Jag tycker att det alltid är lka svårt att börja på ett blogginlägg...Igårkväll så blev det mer Guitar Hero, måste erkänna att det är riktigt kul, men det är speciellt kul när man spelar med Malin:) Men guud vad ont i händerna vi fick, har fortfarande ont i ena idag. Idag börjar jag 9 och "slutar" 12, men man brukar alltid spedera mer tid än vad man har på schemat. Har tänkt mycket på tatueringar, särskilt igår så poppade tanken upp, fråga mig inte varför... Jag vill verkligen ha något/några men det finns ju så himlamycket och praktiskt vad som helst man kan göra. Fick reda på att man kan göra UV-tatueringar som endast syns imörker eller både och, visste ni det? Var helt nytt för mig iallafall.

 

COOLT!

En liten lista o mig själv:
Jag gillar allra mest: Att mysa med älsklingen
Jag gillar allra minst: Folk som tror att de är bättre än andra
Största längtan just nu: Julfesten den 15:e dec
Största ångesten just nu: Allt skolarbete
Största drömmen just nu: Att hitta en tatuering som jag älskar och kanske pierca mitt ögonbryn
Mat jag gillar: Olofs soppa
Mat jag absolut inte gilar: Kokeorv
Mat jag har svårt att tänka mig att gilla men har aldrig provat: Blodpudding
Bästa klädesplagget: Leggings
Sämsta klädesplaget: För korta kolar och klänningar (ingen hit att behöva dra ner hela tiden)
Bästa filmen: Moulin Rouge
Sämsta filmen: Dead meat (tror jag den hette)
Min bästa egenskap: Att jag skrattar nästan hela tiden
Min sämsta egenskap: Att jag bygger upp förväntningar, allt för lång tid i förväg
Bästa låt just nu: The Veronicas - Untouched
Sämsta låt just nu: Finns nog ingen
Gillar färgen: Lila
Ogillar färgen: Gult
En person som jag är avundsjuk på: Min syster som är i Lodon
Någon/Några jag saknar: Mina finaste hundar
Något jag verkligen vill göra just nu: Krypa ner i sängen
Något jag verkligen måste göra nu: Göra mig irdning såjag inte kommer försent

Oojoj, det var ju jobbgt att göra en lista ju, kom inte på vad jag skulle skriva, men ni får ju reda på lite...

Måste verkligen rusa nu, Bye...



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahha uv-tatuering var lite skkumt! ;D men du får komma på nåt du vill göra, jag vettifan vad jag vill. en rosett kanske? som symboliserar att vi är ihopaknutna? hahah jag är bäst på att hitta på symbolik ;D vi får fundera på det :) pusslove

2008-11-19 @ 10:15:27
Postat av: Karin

haha THANKS:) ha en finfin kväll!

2008-11-19 @ 17:55:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

haha vi börjar bli riktigt duktiga på det där. puss !

2008-11-19 @ 21:01:41
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0