Tött

Ibland när jag vaknar så känner jag mig helt nollställd, jag måste liksom uppdatera mig själv om vad jag ska göra på dagen, vad som hände igår och vad jag har att se fram imot, lite skumt sådär...Igår var det iallafall en bra men lite seg dag med en väldigt trevlig eftermiddag. Jag, Malin och hennes pojke bakade lussekatter, drack glögg och pepparkakor, vi försökte också lyssna på julmusik. Detta fungerade inte sålänge utan den stämningsfulla julmusiken mynnade ut i Guitar Hero, Malins pojke köpte även Rock Band igår så jag fick låna en gitarr:D Så nu kan jag tjuvträna i lägenheten, wohooo!

Dagens planer består av: Hanledningsmöte, jobb på arbete "n", mössa-inhandling och Bonde söker fru.

Bye

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0